sobota, 19 lutego 2011

Pueblo

No i wróciłam po latach w chorobie mam czas na pisanie bloga...
Zanim opowiem co warto zjeść w tej knajpie to pozwolę opisać pewną obserwację którą poczyniłam w ostatnim czasie.
Właśnie w Pueblo kelner oblał pomidorowym sosem siedzącą obok mnie panią w białej bluzce, w Thui Hut moja córka znalazła w rosole sznurek a w pueblo ja znalazłam kawałek surowego kurczaka no i oczywiście każdemu może się zdarzyć ale ... nie to jest istotne, istotna jest reakcja kelnera. Przepraszam. Wydawało mi się że w każdej restauracji powinno nastąpić jakieś zadość uczynnienie-deser, zniżka ale nie, najwyraźniej takie reakcje zdarzają się tylko na filmach.
Ok oprócz jednego incydentu z kawałkiem niedogotowanego kurczaka nic innego niepokojącego nie znalazłam w potrawach w Pueblo.
Mogę polecić:
our pueblo fajitas pollo - podawane z kurczakiem, wołowiną lub krewetkami. Farsz podawany jest na żeliwnych podgrzewanych talerzach, do tego dostaje się tortille oraz 4 rodzaje sosów i dodatków-salsę, guacamole z avocado, zmieloną czerwoną fasolę, śmietanę. Myślę że to jedna z lepszych wersji meksykańskich placków które można zjeść w trójmieście. Osobiście uważam że mają się tak do oryginalnych meksykańskich tortilli jak gołąbki zrobione przez mojego meksykańskiego kolegę, szefa kuchni, do gołąbków zrobionych przez moją mamę. W obu jednak przypadku nie-orginalne nie oznacza nie smaczne. Ja osobiście polecam pueblańskie placki jako pewną wariacje meksykańskiego stylu.
Po za tym doceniam w pueblo możliwość wypicia coli z kruszonym lodem. Bo nie wiem czy sami doświadczyliście niesamowitego według mnie zjawiska związanego z colą z lodem. Zawsze kiedy proszę o colę proszę również o lód i w 95% przypadków słyszę o dziwo odpowiedz - ale mamy cole z lodówki. Kiedy ponawiam swoją prośbę w wielu przypadkach okazuje się że lodu po prostu nie mają. Dla mnie lód to zmiana smaku a nie temperatury czego niestety nie daje mi lodówka....Tak więc w pueblo mają nawet kruszony lód.

Po za tym na kaca polecam faszerowane serem papryczki jalapeno oraz nachosy z serem oraz papryczkami obie potrawy pikantne i bardzo smaczne.


Gdynia ul. Władysława IV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz